فلفل صورتی در عطرسازی  – Pink pepper in perfumery

فلفل صورتی در عطرسازی  – Pink pepper in perfumery

فلفل صورتی در عطرسازی  – Pink pepper in perfumery

 

فلفل صورتی در عطرسازی  – Pink pepper in perfumery یکی از داغ ترین مواد موجود در عطرسازی امروزه نامی گمراه کننده دارد. که با نام‌های فلفل صورتی، رز بای، توت صورتی یا رز پویور نیز شناخته می‌شود، شباهت چندانی با فلفل سیاه به همین نام که در اکثر آشپزخانه‌ها اصلی است، ندارد. فلفل سیاه به خاطر طعم تندش معروف است در حالی که فلفل صورتی دارای رایحه توت قرمز است که می تواند ویژگی مرکباتی-چوبی-گلگون داشته باشد. اغلب بوی گل رز یا برگ انگور سیاه می دهد و رنگ و بوی زیبایی به هر عطری می بخشد.

اگر از یک عطرساز بخواهید فلفل صورتی را توصیف کند، او آن را به عنوان یک نت گلی تازه و تند با نت بالایی گیاهی و رنگ های گلگون توصیف می کند. می تواند شیرینی هم داشته باشد. تعجب آور نیست که بدانیم این یکی از اعضای خانواده بادام هندی است.

فلفل صورتی در عطرسازی  – Pink pepper in perfumery

عطر فلفل صورتی با استفاده از تقطیر با بخار آب استخراج می شود تا اسانسی از توت های قرمز کوچک تولید شود.

این نت معمولاً در نت‌های ابتدایی عطر یافت می‌شود، اما به لطف رایحه رز آن می‌تواند در نت‌های قلب نیز دیده شود.

کمی آفتاب پرست است. دانه فلفل صورتی متعلق به خانواده Anacardiacee است و بومی پرو و شیلی است – توت های قرمز روشن که روی درختچه ها و درختان رشد می کنند. درخت فلفل صورتی درختی مقدس برای اینکاهای باستانی در نظر گرفته می شد.

فلفل برزیلی در سال 1891 به عنوان یک گیاه زینتی به فلوریدا معرفی شد و در آنجا به سرعت گسترش یافت و نام مستعار “فلوریدا هالی” را به خود اختصاص داد.

در اینجا پنج عطر وجود دارد که دارای دانه فلفل صورتی است که به روش های کاملا متفاوت استفاده می شود. خشخاش اتکینسون کالیفرنیا حاوی نت های فلفل صورتی است

برچسب ها:

این مقاله بدون برچسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *