بهترین عطر های 2021

بهترین عطر های 2021

بهترین عطر های 2021

از عطرهای چرمی Maison Violet و Ombre تام فورد استفاده کنید

 

امسال متوجه شدم که نمی توانم عطرهای پیله را تحمل کنم، باید روحی متفاوت در عطرهایم وجود داشته باشد. بنابراین من به دنبال عطرهایی بودم که واقعاً بدون مصالحه ساخته شوند و منظورم زیبایی باشد نه پول.

من همچنین به دنبال حرکات جسورانه، جوک و غافلگیری و یک ژنریک کامل بودم. من Compliment را انتخاب کردم زیرا یک شاهکار مدرن است، و Ombre Leather را به دلیل پیام مطمئن، ساده و مهارت درخشان عطرساز در پشت صحنه که این پیام را به طور قابل درک به همه رساند.

Compliment by Maison Violet یک دسته گل لذت بخش است که شکننده، نرم، چند وجهی، به طرز شگفت انگیزی پیچیده و یکدست است. هر بار که بی خیال آن را عطر گل سرخ می نامم، می دانم که این ناعادلانه است. دسته گل نرم و بی وزن محصول بسیاری از نت های زیبا از جمله یاسمین، شکوفه پرتقال، یلانگ، فریزیا، نوازش گل گل صد تومانی و پالماروزا، برگ بنفشه شگفت انگیز و مطبوع و لمس پودری از هلیوتروپ است. ممکن است زیاد به نظر برسد، اما همه این لایه ها کاملاً بی وزن هستند. نت‌های معطر آن‌ها را به هیجان‌انگیزترین شکل تحسین می‌کنند – اکالیپتوس و یونجه خشک (نه سبز، بلکه خشک!) با احتیاط گل‌ها را شیرین می‌کنند، آن‌ها را بالا می‌برند تا بتوانید آنها را شفاف و یخ زده در هوا مشاهده کنید. هر بار که این عطر را می پوشم احساس می کنم از حمل آن در اطراف ممتاز هستم.

Ombre Leather Tom Ford بازسازی موفقی از Ombre Leather از سال 2018 است. همان چرم فوق العاده و واقعی، اما با عملکرد بهبود یافته، بدنه سبک تر و قدرت ماندگاری بهتر. رایحه ای چرمی که بوی «عطر» نمی دهد و فوراً جذب می شود. مقایسه من بین این دو را بخوانید .

بهترین عطر های 2021  راه اندازی های عالی

 

وانیلی پلانیفولیا کلوئه

La Perla Signature La Perla

Roses on Ice اثر Kilian

آبی روشن Forever Pour Homme Dolce&Gabbana

D&G یک شاهکار غیرمنتظره را در خط غیرمنتظره خود “Light Blue” منتشر کرد. Light Blue Forever یک عطر گریپ فروت کاریزماتیک است – عطری بزرگسالان به دلیل پایه شیپر کلاسیک خود، اما با نت بالایی گریپ فروت بسیار شاداب.

Vanilla Planifolia یک وانیل واقعا شگفت‌انگیز است که گل را به جای وانیل شیرین قنادی لذیذ نشان می‌دهد که هنوز روی ساقه آبدار و سبز رنگ است. لایه های مختلف زیادی دارد و تقریباً هیچ پودری ندارد – یک وانیل واقعاً متفاوت.

من Roses on Ice By Kilian را دوباره به دلیل منحصر به فرد بودنش انتخاب کردم – این یک تجربه خوشمزه است، بیشتر از یک عطر، و برای جلوگیری از هر گونه سردرگمی، شاید بهتر باشد که آن را به عنوان یک نوشیدنی به جای عطر ارزیابی کنیم، بنابراین طبیعی است. بو: شبیه خیارهای تازه و ودکای یخ زده با جین!

عطر جدید لا پرلا عطر عمومی کامل من است که می‌توانم آن را زمانی که می‌خواهم بوی خوبی داشته باشم استفاده کنم، بدون اینکه به چیزی که پوشیده‌ام فکر کنم. لاپرلا هر چیزی را که دوست دارم در یک عطر روزمره تجسم می بخشد – کاملا مطیع، تازه، شبنم دار، گل هلویی با مشک نرم و سبک است. من هیچوقت از این خسته نمی شوم!

برچسب ها:

این مقاله بدون برچسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *