راهنمایی برای انتخاب بهترین برس ریمل

راهنمایی برای انتخاب بهترین برس ریمل

راهنمایی برای انتخاب بهترین برس ریمل

برس های ریمل در چندین سبک مختلف موجود هستند که هر کدام به منظور ایجاد یک آرایش کامل آرایش چشم هستند. به طور کلی، افرادی که از ریمل استفاده می کنند، هدفشان دستیابی به حجم، طول، فر، جدا شدن یا همه موارد فوق است. امکان دستیابی به انواع مختلفی از ظاهر مژه ها وجود دارد که بر اساس آن استایل براش انتخاب شده است. انواع اصلی برس های ریمل صاف، منحنی و شانه ای هستند. هر یک از این سبک ها را می توان با موهای بلند، کوتاه یا لاستیکی تجهیز کرد.

متفاوتی برای مژه داریم. ممکن است شخصی ساقه‌های بلندی داشته باشد، اما این موها تمایل به جمع شدن دارند و بنابراین باید آنها را جدا نگه داشت. برخی دیگر ولع طول دارند و برخی دیگر ضخامت. بنابراین قبل از اینکه برای خرید ریمل بیرون بروید، باید به این فکر کنید که دقیقاً چه می خواهید.

بنابراین اغلب مردم فقط برای اینکه بعداً در مورد آن شکایت کنند، ریمل می‌خرند – و مطمئناً، گاهی اوقات این یک محصول با فرمول ضعیف است، اما اغلب، خریدار مورد نظر به سادگی یک برس خریداری می‌کند که قرار نبود آن چیزی را که همیشه می‌خواست به او بدهد. . با من بگویید: اگر ندانید نیازهایتان چیست، نمی توانید آگاهانه انتخاب کنید!

اکنون که این درس را از سر راه برداشته ایم، در اینجا برخی از رایج ترین انواع برس ها و موارد مفید آنها آورده شده است:

1. برس ریمل توپی

گزینه نادر تری برای اطمینان یافتن است، اما اندازه کوچکتر به شما امکان می دهد وارد شوید و هر رشته را با سطحی از دقت بپوشانید که سطوح بزرگتر این امکان را ندارند. و به لطف شکل کروی، واقعاً می توانید مژه ها را در همه زوایا هدف قرار دهید. نقطه ضعف این است که نمی توانید تمام مژه ها را با یک یا حتی دو ضربه بزنید، بنابراین اگر سهولت استفاده برای شما مهم است، این گزینه خوبی نیست.

2. برس ریمل منحنی (S شکل)

وقتی مژه‌های مجعد و عروسکی می‌خواهید، برای شروع به یک فرکننده نیاز دارید. این به شما خمیدگی مورد نظرتان را می‌دهد ( جود آندام، هنرمند آرایش، می‌گوید: «مگر اینکه مژه‌های مجعد و بلندی دارید، همیشه توصیه می‌کنم مژه‌ها را قبل از ریمل فر کنید تا ظاهری برجسته داشته باشید.» .) با این حال، به کمک ریمل خود نیز نیاز خواهید داشت:

فرمول آن باید کمی نگه داشته شود (مثل اینکه ممکن است از یک محصول آرایش مو برای حفظ تارهای خود استفاده کنید). برس نیز باید منحنی باشد، که به بالا بردن پایه کمک می کند و رشته های تازه فر شده شما را به طور یکنواخت می پوشاند. نه تنها این، بلکه خم شدن برس به این معنی است که موها در انتهای داخلی نسبتاً متراکم هستند.

تراکم در اینجا مهم است: «اگر به دنبال فر می‌گردید، می‌خواهید یک چوب ریمل متراکم با پرزهای زیادی داشته باشید». این برس ریمل مانند یک برس گرد برای موهای شما، مژه ها را گرفته و به آرامی آنها را در حین استفاده به سمت بالا می کشد تا ظاهری برجسته ایجاد کند.

3. برس ریمل ساعت شنی (حجمی)

ریمل‌های حجم‌دهنده به همان اندازه که در مورد برس هستند، به فرمول مربوط می‌شوند – که می‌گوید: شکل ساعت شنی کارهای سنگینی را انجام می‌دهد. منحنی های برس شکل چشم شما را منعکس می کند، بنابراین فرمول را بین تمام موها پخش می کند. ریمل حجم دهنده اکسپرسیونیست مردمی W3LL شکل زیبا و کاملی از ساعت شنی دارد که بدون زحمت موها را می پوشاند.

4. برس ریمل مخروطی / نوک تیز

شکل مخروطی می‌تواند به شما کمک کند تا به آن بال زدن چشم‌های خفیفی- با چندین تن بلندی، به‌ویژه در انتهای بیرونی مژه‌ها کمک کنید. سپس نوک کوچکتر بهتر می‌تواند به موهای ریز داخلی چشم برسد و به آنها کمی عشق طولی نیز بدهد. اندام می‌گوید: «یک برس کوتاه می‌تواند به پلک نزدیک شود، که به شما کمک می‌کند تا روی مژه‌های کوتاهی که به سختی قابل دسترسی هستند استفاده کنید.

5. برس ریمل مستطیل

مستطیل (که ممکن است انتهای آن کمی باریک باشد) به دلیلی شکل استاندارد و کلاسیک قلم مو است: کار را انجام می دهد. بنابراین اگر در نیازها یا اهداف خود خاص نیستید و می خواهید چیزی که کار را انجام دهد، این برای شما ایده آل است.

6. برس ریمل باریک
برس‌های کوچک و نازک می‌توانند حتی کم‌رنگ‌ترین موها را بگیرند و بپوشانند، مانند موهای داخل چشم یا پایین پلک. اساساً، به لطف عرض نازک خود، می توانند در مناطقی که دسترسی به آن سخت تر است حرکت کنند.
7. برس ریمل کرکی (ضخیم شدن)

اگر می‌خواهید مژه‌هایی پر و شاداب داشته باشید، می‌خواهید روی موها به اندازه‌ای که نیاز دارند، محصول را به کار ببرید. (بخوانید: یک پوشش انعطاف پذیر خوب، بدون جمع شدن روی هم یا خونریزی از فرمول.) چه چیزی می تواند به شما در رسیدن به آن کمک کند؟ یک برس با تعداد زیادی مو، زیرا دوز سالمی از فرمول را در لوله می‌گیرد و سپس می‌تواند آن را به مو منتقل کند.

8.  برس ریمل شانه (جداسازی)

مشکلی که بسیاری با آن مواجه می‌شوند این است که مژه‌هایشان پس از پوشاندن روی هم جمع می‌شوند: در حالی که مژه‌های به اصطلاح عنکبوتی مطمئناً زیبایی‌شناسی هستند که برخی به دنبال آن هستند، برخی دیگر می‌خواهند مژه‌های خود را تا حد امکان پرپشت نگه دارند.

برای این کار، به یک برس شانه مانند برسید. اینها می‌توانند بین موها تکان بخورند، و شانه‌ها می‌توانند تغییراتی داشته باشند – برخی از آنها به صورت خوشه‌ای بسته می‌شوند، در حالی که برخی دیگر موها را دورتر از هم نگه می‌دارند – پس فقط یکی را پیدا کنید که برای شما مناسب باشد. اندام می‌گوید:

«برای مژه‌های مشخص و جدا، باید به دنبال برس‌هایی با موهای سفت باشید. این به شما این امکان را می دهد که واقعاً مژه های خود را مسواک بزنید تا فرمول های اضافی را صاف کنید و مژه ها را شانه کنید.

برچسب ها:

این مقاله بدون برچسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *