اینها 25 برند برتر آرایشی در سال 2021 هستند

اینها 25 برند برتر آرایشی در سال 2021 هستند

اینها 25 برند برتر آرایشی در سال 2021 هستند

25 برند برتر آرایشی : صنعت آرایش در این چند دهه اخیر مسیر طولانی را طی کرده است. دوران کرم پودر کیکی و سایه های بی دست و پا سایه چشم گذشته است. اکثر شرکت ها در حال حاضر محصولات با کیفیت عالی ارائه می دهند، چه پوست حساسی داشته باشید و چه مستعد آکنه باشید. برخی از گران ترین محصولات قطعا عالی هستند، اگرچه بسیاری از مارک های مقرون به صرفه دیگر نیز وجود دارند که ممکن است به همان اندازه کار کنند.

اگرچه این دنیای جدیدی که در سال گذشته مجبور شدیم با آن سازگار شویم، آرایش کردن را کمی چالش برانگیز کرده است، این صنعت است که آسیب زیادی ندیده است. زنان در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری به آرایش نیاز دارند، حتی اگر اغلب از خانه بیرون نمی روند. فقط آرایش کردن روحیه شما را بالا می برد و دیدگاه متفاوتی نسبت به زندگی به شما می دهد، حسی کوچک از عادی بودن.

چه بخواهید پوست خسته‌تان را زیر چشم‌ها پنهان کنید و چه می‌خواهید رنگ‌های متفاوتی از رژلب را برای خود به ارمغان بیاورید، ما فهرستی از25 برند برتر آرایشی  در حال حاضر را گردآوری کرده‌ایم. بیایید واقع بین باشیم، بسیاری از شما زمان یا بودجه کافی برای امتحان کردن تک تک محصولات را ندارید. به همین دلیل است که امیدواریم این لیست به شما کمک کند، به خصوص اگر می خواهید از منطقه راحتی خود خارج شوید.

حتی اگر از زمانی که آن را امتحان کرده اید به یک برند وفادار بوده اید، ممکن است همچنان الهام بگیرید که چیزی متفاوت را امتحان کنید که توجه شما را به خود جلب کند.
بیایید نگاهی بیندازیم به 25 برند برتر آرایشی که امسال در لیست ما قرار گرفتند.

25. Urban Decay

Urban Decay که در سال 1996 با دفتر مرکزی در کالیفرنیا تأسیس شد، یک مجموعه گر تمایل است که بین وبلاگ نویسان، ویراستاران مد و زیبایی و همچنین مصرف کنندگان بسیار محبوب است. آن‌ها لوازم آرایشی باکیفیت مانند زیرسازی پوششی تمام شب و پالت‌های معروف سایه چشم برهنه خود را می‌فروشند. این شرکت که یک برچسب فرقه در نظر گرفته می شود، یک شرکت نوآورانه و نوآورانه است که از آزمایش رنگ های پر جنب و جوش ترسی ندارد.

24. NYX

NYX یکی از آن برندهایی است که نه تنها مقرون به صرفه است، بلکه قیمت های باکیفیت و سایه های زرق و برق دار را نیز به شما ارائه می دهد. اگر دوست دارید با رنگ های تند و رنگدانه های غنی بازی کنید، سایه چشم، خط چشم و رژ لب آنها برای شما مناسب است. دوستداران زیبایی و آرایشگران حرفه ای به این برند روی می آورند و آن را به یکی از سریع ترین شرکت های در حال رشد در بازار تبدیل می کنند.

23. Sephora

در حدود یک دهه گذشته، فروشگاه های Sephora در تمام شهرهای بزرگ در نیمکره غربی ظاهر شده اند. آنها خط آرایش داخلی خود را دارند، اما فروشگاه های آنها مجموعه بسیار وسیعی از لوازم آرایشی، محصولات مراقبت از پوست و مو و همچنین عطرها را در اختیار شما قرار می دهند. به همین دلیل است که آنها در مورد لوازم آرایشی یک فروشگاه شما هستند.

22. Shu Uemura

یک برند آرایشی بسیار محبوب که توسط هنرمند آرایشی Shu Uemura از ژاپن ایجاد شده است، این امکان را به افراد تازه کار نیز می دهد تا هنرمند درونی خود را در آغوش بگیرند. او خطی را با الهام از طبیعت، هنر و علم ایجاد کرد و به دلیل شکستن مرزها در صنعت شهرت دارد. محصولات با کیفیت او در پنجاه سال گذشته جایگاه خود را در صدر کسب کرده اند.

21. Burberry

خانه مد Burberry نه تنها در درست کردن کت‌های برجسته خود خوب است، بلکه خط آرایش آنها نیز یکی از بهترین‌های جهان است. خط تولید بریتانیا برای محصولات نوآورانه و با چهره تازه شناخته شده است. محصولات آن‌ها به شما کمک می‌کنند تا ظاهری دراماتیک و هیجان‌انگیز در خانه ایجاد کنید، درست مانند آنچه در باند فرودگاه انجام می‌دهند. وقتی به باربری فکر می‌کنید، به ظرافت‌های عجیب و غریب فکر کنید.

20. Elizabeth Arden

خط آرایش آنها یکی از بهترین ها در جهان است، اما آنها به دلیل محصولات مراقبت از پوست و ضد پیری نیز محبوب هستند. مناسب برای زنان در هر سن و ملیت، شهرت آنها، درست مانند محصولاتشان، بی عیب و نقص است. برق لب‌های درخشان، فونداسیون بدون وزن یا کانسیلرهای معمولی آن‌ها از لوازمی هستند که باید برای مجموعه زیبایی خود در نظر بگیرید.

19. bareMinerals

اگرچه بسیاری از شرکت‌ها در چند سال اخیر از این روش پیروی کرده‌اند، اما bareMinerals پیشگام در محصولات آرایشی است که به سلامت پوست شما کمک می‌کند و در عین حال زیبایی طبیعی شما را افزایش می‌دهد. پودرهای زیرساز حاوی مواد معدنی آن‌ها، مخصوصاً برای کسانی از شما که بیشتر مستعد مشکلات پوستی هستند، ضروری است. محصولات آنها باعث می شود که ظاهر و احساس درخشندگی و عاری از گناه داشته باشید.

18. Shiseido

این برند که منشاء آن ژاپن است، بیش از 140 سال است که در دنیای لوازم آرایشی و بهداشتی یک کالای اصلی بوده است. آنها آرایش، محصولات مو و عطرهای با کیفیت بالا را با تعهدی تزلزل ناپذیر به کیفیت تولید می کنند. این یکی از دلایلی است که پیروان آنها مشتریان وفادار هستند و محصولات نوآورانه و پیشرفته آنها دلیل دیگری است.

17. Clinique

لوازم آرایشی آنها در بازار بسیار مورد توجه است و شهرت غیرقابل انکاری دارد. خط عالی مراقبت از پوست و تطبیق دقیق و سفارشی سایه، Clinique به خوبی از مشتریان خود مراقبت می کند. محصولات شخصی آنها تضمین می شود که کاملاً با نوع پوست و پالت رنگ شما کار می کنند و شما را وادار می کنند فردیت خود را بپذیرید.

16. Covergirl

شعار این برند “آسان، شاداب، زیبا” برای چندین دهه پایه اصلی آنها بوده است و آنها را تا یک سه راهی مشخص می کند. در بخش مقرون به صرفه، آنها یکی از شرکت هایی هستند که توسط اکثر دختران نوجوان روی کره زمین امتحان شده است. محصولات آنها با کیفیت بالا و در عین حال در دسترس هستند، به همین دلیل است که آنها برای مدت طولانی در این صنعت زنده مانده اند. فونداسیون های هماهنگ با سایه و خط چشم محبوب ترین محصولات

15. Bobbi Brown

محصولات عالی برای خانم هایی که عاشق آرایش هنری هستند، این لوازم آرایشی مطمئنا جنبه خلاق شما را بیدار می کند. این برند که توسط هنرمند آرایشی ساخته شده است، یکی از بهترین ها در جهان است. چیزی که به عنوان یک شرکت کوچک با تنها 10 رژ لب شروع شد و به یک امپراتوری زیبایی تبدیل شد که برخی از بهترین لوازم آرایشی موجود در بازار را به شما ارائه می دهد.

14. Laura Mercier

یکی دیگر از کارآفرینان زن که کار خود را به عنوان یک آرایشگر شروع کرد، به یک گورو لوازم آرایشی مشهور جهانی تبدیل شد. به عنوان مثال، مرطوب کننده رنگی او سال به سال محصولی برنده جایزه است، به این معنی که محصولات او از بالاترین کیفیت برخوردار هستند. او از دانش، مهارت و استعداد خود استفاده کرده است تا خط آرایشی را برای شما به ارمغان بیاورد که همه ما می توانیم قدردان آن باشیم.

13. Revlon

Revlon که هرگز کیفیت را در قیمت قابل دسترس فدا نمی کند، برای چندین دهه در صدر صنعت لوازم آرایشی بوده است. آنها محصولات جذاب و نوآورانه با کیفیت بالا را با قیمت های مقرون به صرفه به شما ارائه می دهند. از ریمل گرفته تا لاک ناخن، در حالی که سایه رژ لب‌های آن‌ها را آزمایش می‌کنیم، همه ما در مقطعی از زندگی خود حداقل یکی از محصولات آن‌ها را داشته‌ایم.

12. Givenchy

خانه مد فرانسوی Givenchy در سال 1989 وارد بازار لوازم آرایشی شد. آنها به ریشه اصلی خود بسیار وفادار هستند اما از ارائه محصولات با بالاترین کیفیت به مشتریان خود چشم پوشی نمی کنند. درست مانند لباس آنها، لوازم آرایشی آنها نیز ظریف و در عین حال جسور است. پالت های جسورانه سایه چشم یا سایه های رژ لب پر جنب و جوش آنها را به عنوان نمونه ای از جنبه های وحشی آنها در نظر بگیرید.

11. Yves Saint Laurent

Yves Saint Laurent یکی دیگر از خانه های مد فرانسوی است که به غیر از کلکسیون های مد فرانسوی، در لوازم آرایشی با کیفیت بالا و گران قیمت تخصص دارد . فونداسیون بدون وزن و رژ لب های کرمی آنها لذت بخش است، در حالی که ریمل ها و خط چشم های ظریف آنها بهترین ویژگی های شما را نشان می دهد. روکش‌های ساتنی آن‌ها باعث می‌شود شما احساس نازپروردگی کنید و همه ما هر از گاهی به آن نیاز داریم.

10. Nars

یکی دیگر از تازه واردها، نارس، دنیای لوازم آرایشی را از سال 1994 در دست گرفته است. آنها به طور انحصاری با رژ لب شروع کرده اند، اما به تمام محصولات آرایشی دیگر گسترش یافته اند. خط جسورانه ارگاسم آنها شما را مجذوب می کند تا آنها را به تنهایی امتحان کنید! اما حرف ما را قبول کنید، کیفیت محصولات آنها بی عیب و نقص است. آنها با در آغوش گرفتن فردیت و زیبایی طبیعی شما باعث می شوند که در عین حال زیبا و در عین حال قدرتمند باشید.

9. MAC

یک شرکت کانادایی، مک در سال 1984 در تورنتو تأسیس شد. آنها تبدیل به یک فرقه شده اند و شعار آنها این است: “از وای تا حالا”. آنها یک شرکت از نظر اجتماعی مسئولیت پذیر هستند و وقف آن هستند که زیبایی همه را بدون در نظر گرفتن سن، نژاد یا جنسیت افزایش دهند. آنها با رنگ های جسورانه و خلاقیت خود در حال تغییر هستند. همکاری های محبوب آنها به یک عامل شناخته شده در صنعت لوازم آرایشی تبدیل شده است و مجموعه های ضروری آنها به محض ورود به قفسه ها فروخته می شوند.

8. Guerlain

یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های لوازم آرایشی در جهان، این نام مستقر در پاریس به دلیل محصولات زیبایی و همچنین مراقبت از پوست و عطر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. آنها از سال 1828 وجود داشته اند و با سازگاری بسیار خوبی با تغییرات، از این بستر رقابتی جان سالم به در برده اند. ضمن معرفی محصولات نوآورانه و شیک با کیفیت بالا، استانداردهای بالای خود را حفظ کرده اند. اگر باید حداقل یکی از محصولات آنها را آزمایش کنید، آیا می‌توانیم شهاب‌سنگ‌های مروارید پودری برجسته‌کننده آنها را پیشنهاد کنیم؟ شما قلاب خواهید شد!

7. Maybelline New York

می‌بلین به‌عنوان یک کسب‌وکار خانوادگی شروع به کار کرده است، اما به یکی از بزرگترین برندهای لوازم آرایشی در ایالات متحده تبدیل شده است. آنها که به عنوان یک برند داروخانه شناخته می شوند، محصولات با کیفیت خوب را با قیمت های مقرون به صرفه به مشتری ارائه می دهند. آرایش، مراقبت از پوست، و عطرهای آنها به راحتی و بدون ادعایی قابل دسترسی است. فونداسیون های مبتنی بر کبریت آنها از پرفروش ترین محصولات آنها محسوب می شود. فناوری علمی مخصوص سایه احتمالاً یکی از برترین های جهان است.

6. Clarins

Clarins یک برند فرانسوی لوکس آرایش، عطر و مراقبت از پوست، در هر فروشگاه بزرگ دنیا موجود است. مراقبتی که آنها در تولید و کیفیت لوازم آرایشی خود انجام می دهند برابر با ارزش آنهاست. تاکید آنها این است که فقط بهترین ها را به دنبال کنندگان وفادار خود ارائه دهند و اشتیاق آنها در محصولات زیبای آنها نشان داده شده است. پالت های سایه چشم و براق کننده های لب آنها به شکلی عالی ساخته شده است، به همین دلیل است که آنها از پرفروش ترین آنها هستند.

5. Lancome

این شرکت فرانسوی که از سال 1935 به عنوان یک افسانه در دنیای زیبایی شناخته می شود، راه را برای بسیاری دیگر از نظر هنر، خلاقیت و علم آرایشی هموار کرده است. محصولات آنها همیشه آوانگارد بوده اند، نه تنها به خاطر تفکر بیرون از جعبه بلکه کیفیت عالی آنها در هر کاری که انجام می دهند. آرایش، مراقبت از پوست و عطرهای آن‌ها هنوز هم امروزه پرفروش‌ترین هستند و دهه‌هاست. هر زن در جهان در مقطعی از زندگی خود برخی از محصولات لانکوم را امتحان کرده است. ریمل ها و رنگ های لاک ناخن، رژ لب و سایه چشم آن ها از محبوب ترین اقلام آن ها در جهان است.

4. L’Oreal

l’Oreal که یک رهبر جهانی است، یک پیشرو در صنعت زیبایی است و برای چندین دهه است. این شرکت فرانسوی لوازم آرایشی تعدادی از محبوب ترین ریمل ها، خط چشم ها، کرم های آرایشی و مراقبت از لب را برای شما به ارمغان آورده است. آنها فقط روی آرایش تمرکز نمی کنند، بلکه تقریباً هر نوع لوازم مراقبت شخصی برای زنان را مورد توجه قرار می دهند. خط مراقبت از موی آنها در بسیاری از سالن های دنیا استفاده می شود و محصولات مراقبت از پوست آنها با کیفیت و مقرون به صرفه هستند.

3. Dior

اگر هنوز هیچ یک از محصولات آرایشی آنها را امتحان نکرده اید، واقعاً از دست داده اید. بدون شک، رژ لب Dior Addict امضای آنهاست و احتمالاً پرفروش ترین رژ لب در جهان است. این خانه مد فرانسوی در سال 1947 با عطر معروف خود Miss Dior تصمیم گرفت در صنعت لوازم آرایشی جهشی داشته باشد و این تصمیم عاقلانه ای بود. امروزه آنها نه تنها به خاطر مجموعه های لباس هایشان شناخته می شوند، بلکه خلاقیت و برتری آنها محصولات لوکسی را در تمام عرصه های صنعت زیبایی به ارمغان آورده است.

2. Estee Lauder

Estee Lauder که در سال 1946 در شهر نیویورک شروع به کار کرد، نام خود را در پلت فرم بین المللی لوازم آرایشی و بهداشتی تثبیت کرد. آنها با محصولات نوآورانه و پیشرفته خود در جهان پیشرو هستند. این برند از آرایش تا مراقبت از پوست، محصولات مو و عطر گسترش یافته است و در عین حال محصولاتی عالی ایجاد کرده است که اثربخشی آنها ثابت شده است. به شدت توسط متخصصان زیبایی در سراسر جهان توصیه می شود، خطوط آرایش و مراقبت از پوست آنها در دسته بندی خود پیشرو هستند. فونداسیون و کانسیلرهای آنها را امتحان کنید و خود را متقاعد کنید.

1. Chanel

خانه شانل نه تنها در عرصه مد و عطر پیشرو است، بلکه آرایش آنها نیز به همان اندازه مجلل است. وقتی برند Chanel را خریداری می کنید، روی خودتان سرمایه گذاری می کنید. شیک و شیک با قیمتی که با کیفیت آن مطابقت دارد، این خط پر زرق و برق و انحصاری فقط محصولات درجه یک را به مشتریان وفادار خود ارائه می دهد. رژ لب قرمز شانل آنها برای هر خانم کلاسیک شیک پوشی ضروری است.

ما شما را به سفری در دنیای آرایش بردیم، از 25 برند برتر آرایشی که به راحتی در دسترس هستند تا نام‌های مجلل پیچیده‌تر. امیدواریم از این تور مجازی لذت برده باشید و کمی بیشتر با این دنیای جذاب و در عین حال بسیار رقابتی آشنا شده باشید.

برچسب ها:

این مقاله بدون برچسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *